Miele S 2120 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele S 2120 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

flip35 09-03-2011
Geschreven voor: Miele S 2120 rood

Snoer is te kort, buis is op z'n langste stand nog te kort (ben zelf niet eens lang) en de slang is te kort. Vergeleken met m'n vorige stofzuiger moet ik veel vaker van stopcontact wisselen en ik moet de stofzuiger vaak optillen om ergens bij te kunnen. Aan zuigmond zit een rubber strip waardoor de zuigmond niet lekker over de vloer glijd, over geen enkele vloer. Niet over vloerbedekking niet over tegels, vinyl, laminaat etc. Zou wel moeten, want er zit een verstelknop op om te wisselen tussen harde en zachte vloeren. Heb inmiddels een universele zuigmond gekocht, die glijd tenminste makkelijk over de vloerbedekking en is met één druk op een knop te gebruiken op harde vloeren. De borsteltjes die dan tevoorschijn komen werken veel makkelijker dan de rubber strip op de originele zuigmond. Vraag me af of de ontwerper zelf wel eens stofzuigt. Het enige wat goed aan deze stofzuiger is, is de zuigkracht. Kortom, van een Miele zou mag je meer mogen verwachten.